• REGELS
  • TARIEVEN & VERGOEDINGEN
  • KLACHTEN
  • PRIVACY REGELEMENT
  • OPENINGSTIJDEN
  • REVIEWS
  • SPECIALISME
    • FYSIOTHERAPIE
    • DRY NEEDLING
    • GERIATRIEFYSIOTHERAPIE
    • KINDERFYSIOTHERAPIE
    • MANUELE THERAPIE
    • OEDEEMTHERAPIE
    • OEFENTHERAPIE & FITNESS
    • ONCOLOGIEFYSIOTHERAPIE
  • AANDOENINGEN
    • ARTROSE
    • BPPD
    • COPD
    • COVID-19
    • CVA-BEROERTE
    • DIABETES MELLITUS
    • OSTEOPOROSE
    • ELLEBOOG
    • ENKEL
    • ETALAGEBENEN
    • FROZEN SHOULDER
    • HOOFDPIJN
    • HYPERVENTILATIE
    • KNIEKLACHTEN
    • LAGE RUGKLACHTEN
    • NEKPIJN
    • SCHOUDERKLACHTEN
    • SPIER-EN GEWRICHTSAANDOENINGEN
    • SPORTBLESSURES
  • OEFENGROEPEN
    • PILATES GROUND CONTROL

Klachten

Natuurlijk doen wij er alles aan om de behandeling en het contact zo vlot en prettig mogelijk te laten verlopen. Toch kan het gebeuren dat u een klacht heeft over de behandeling van uw fysiotherapeut. Een andere mogelijkheid is dat u ontevreden bent over de manier waarop uw fysiotherapeut of zijn medewerker met u omgaat. Dan is het goed om uw klacht kenbaar te maken. Niet alleen voor uzelf, maar ook voor andere patiënten en voor de kwaliteit van de fysiotherapie.  

In gesprek met uw fysiotherapeut

Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met onze praktijk. In het behandelen van de klachten volgen wij de richtlijn van het KNGF. Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt.

Voor advies over de aanpak van het gesprek kunt u terecht bij patiëntenorganisatie zoals Zorgbelang. Bij Zorgbelang kunt u ook een probleem melden in plaats van meteen een klacht in te dienen. 

Waar kunt u terecht met uw klacht?

Levert een gesprek niet het gewenste resultaat op, dan kunt u bij drie instanties met uw klacht terecht: De Klachtencommissie, de Commissie van Toezicht en het Regionaal Tuchtcollege. Lees meer over wat deze instanties voor u kunnen betekenen. Welke instantie u kiest, is afhankelijk van het doel dat u wilt bereiken. Iedere commissie heeft namelijk een andere bevoegdheid om maatregelen te nemen. In alle gevallen behandelt een onafhankelijke commissie uw klacht. De behandeling van de klacht is gratis, uitgezonderd de (eventuele) kosten van bijstand, bijvoorbeeld als u een advocaat inschakelt. Vanzelfsprekend gaan alle commissies zeer zorgvuldig en vertrouwelijk met uw klacht om.

 

 

 


 

Openingstijden


Maandag
Dinsdag
Woensdag
Donderdag
Vrijdag

7:30-20:00
7:30-20:00
7:30-18:00
8:00-20:30
8:00-21:00

 

Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten. 

 

Link naar:

Weijver Fitness

Contactgegevens


Fysiotherapie de Weijver
De Weijver 6a
1718 MS Hoogwoud
Telefoon 0226-352034
info@fysiotherapiedeweijver.nl

Locatie


Heeft u een vraag?


Copyright 2025 - Fysiotherapie de Weijver
Inloggen | Ziber Website | Design by Codesign